Alla inlägg under augusti 2009

Av gisaja - 29 augusti 2009 21:38

 Här kan man se var svininfluensan befinner sig......

http://flutracker.rhizalabs.com/

Av gisaja - 29 augusti 2009 21:16

 Surfar runt och letar lite information om Nausicaa Beach, då detta inlägg kommer och jag längtar mer än massor till semester med kusiner till Sanne och Mammor till mig och Maria.


Hej,
Vi har precis kommit hem från Två veckor på Nausicaa Beach och jag kan säga att vi har aldrig haft det så bra som där på någon semester. Jättefina lägenheter och bra städning.
Vi hade också all inclusive och är mer än nöjda. Ungefär 15 olika maträtter till lunch och lika många till middag att välja på. Olika teman på maträtterna varje dag man hann inte tröttna.
Kan lungt säga att jag var inte hungrig en sekund under dessa två veckor. Våra barn 8 och 10 år gamla stortrivdes där, hämta glass och slush precis när dom ville.
Underhållningen på kvällen höll hög klass, något man inte får missa är Lördagens " Viva Nordica" en höjdar underhållning. Magnus trolleritricks var också en höjdare.
För barnen underhöll, Bamse, Cocco the clown och Raj Raj.

Ni komer INTE att bli besvikna.

Länken till detta är:

http://www.reseforum.se/forum/cypern/15313-blue-village-nausicaa-beach-erfarenheter-2.html

Så förväntningarna har stigit 100 procent.

Av gisaja - 28 augusti 2009 16:14

Träning :)

Av gisaja - 10 augusti 2009 16:54

Av gisaja - 5 augusti 2009 21:07


Av gisaja - 5 augusti 2009 20:55


Movits!-mani på amerikanska listor

 Kul att det går bra för Luleågrabbarna.

The Colbert ReportMon - Thurs 11:30pm / 10:30cMovits!www.colbertnation.comColbert Report Full EpisodesPolitical HumorTasers

Av gisaja - 5 augusti 2009 19:59

Sanne på väg till beachparty.

Presentation


Vill att livet går sakta.....

Translate

Omröstning

Vad gör du? Som kan påverka till att förbättra miljön?
 säger nej till en plastpåse för varje sak/klädesplagg när jag shoppar
 väljer tåg istället för flyg
 klagar till företag när förpackningarna är onödiga och stora
 åker kollektivt/cyklar
 undviker att köpa plastleksaker
 har egen kompost
 köper i första hand ekologiska produkter om det finns
 inga standby som är på i hemmet
 köper säsongsmat
 köper närproducerad mat
 har min egen tygpåse när jag handlar
 tror inte det har någon betydelse vad jag gör.
 annat!

Länkar

flag counter

free counters

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards