Alla inlägg under september 2009

Av gisaja - 25 september 2009 12:27

Av gisaja - 20 september 2009 14:12

Nu dyker Sascha I Luleå älv på 10meter och det är kallt....... och grumligt.

ps. det är inte hon som är på bild ds.

dykning i grumligt vatten Pictures, Images and Photos

Av gisaja - 8 september 2009 19:05

Av gisaja - 8 september 2009 17:27


Har börjat se denna serie i efterhand och längtar redan till på onsdag då avsnitt 3 kommer.



Av gisaja - 6 september 2009 08:05

Adoptera ett ord

http://www.savethewords.org/


Själv valde jag ordet KEXY  adj. brittle, withered

Van Gogh was found of painting kexy bouquets of sunflowers in his old age

Av gisaja - 2 september 2009 19:59

 Fick en rolig historia i min post häromdagen och jag kände att det hade kunnat vara jag. 


I was in the pub yesterday when I suddenly realized I desperately needed to fart.

The music was really, really loud, so I timed my farts with the beat. No problem.
After a couple of songs, I started to feel better.


I finished my pint and noticed that everybody was staring at me.

Then I suddenly remembered that I was listening to my iPod............

Presentation


Vill att livet går sakta.....

Translate

Omröstning

Vad gör du? Som kan påverka till att förbättra miljön?
 säger nej till en plastpåse för varje sak/klädesplagg när jag shoppar
 väljer tåg istället för flyg
 klagar till företag när förpackningarna är onödiga och stora
 åker kollektivt/cyklar
 undviker att köpa plastleksaker
 har egen kompost
 köper i första hand ekologiska produkter om det finns
 inga standby som är på i hemmet
 köper säsongsmat
 köper närproducerad mat
 har min egen tygpåse när jag handlar
 tror inte det har någon betydelse vad jag gör.
 annat!

Länkar

flag counter

free counters

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards