Alla inlägg under juni 2013

Av gisaja - 28 juni 2013 18:34

Resan från Venedig gick som smort! Vi blev upphämtade av Jonny och vips 2 timmar senare var vi i båten EmmaX. Det var lite kallt på natten i båten, men
vaggandet gjorde sömnen hyfsat god. Åkte på fm till Rovinj, lite go segling och lite motor. Gick runt och hittade en strandrestaurang som alla blev nöjda med, nästan... Jan fick inte ng pizza dom hade glömt!
Mysig gammal stad med många trånga gränder och massor av glassförsäljning.

Av gisaja - 25 juni 2013 14:48

Vi har det gött i dag! Resans dag! Ingen stress. Vilan fick vi på midsommarafton:-)

Av gisaja - 24 juni 2013 22:50

Packat och vattnat alla blommor, bokat och packat igen.... imorgon åker vi på ett nytt litet äventyr   

Av gisaja - 18 juni 2013 06:38

Dubbelt upp!:-)

Av gisaja - 14 juni 2013 18:10


En film om turism och dess påverkan på människorna och dess omgivning. Se den!!

För mig blev det en krock! Jag gillar att resa och uppleva, men det känns inte alls bra när det blir på bekostnad av att andra människor får det sämre. Huva! Hur ska jag tänka nu då! 

Av gisaja - 7 juni 2013 21:53

Oj vilken dag! Oh vilket fika! Och Oh vilken middag! Mycket stolt över min yngsta!

Presentation


Vill att livet går sakta.....

Translate

Omröstning

Vad gör du? Som kan påverka till att förbättra miljön?
 säger nej till en plastpåse för varje sak/klädesplagg när jag shoppar
 väljer tåg istället för flyg
 klagar till företag när förpackningarna är onödiga och stora
 åker kollektivt/cyklar
 undviker att köpa plastleksaker
 har egen kompost
 köper i första hand ekologiska produkter om det finns
 inga standby som är på i hemmet
 köper säsongsmat
 köper närproducerad mat
 har min egen tygpåse när jag handlar
 tror inte det har någon betydelse vad jag gör.
 annat!

Länkar

flag counter

free counters

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen


Skapa flashcards