Alla inlägg den 12 mars 2007

Av gisaja - 12 mars 2007 08:50

Nu ar vi har och lamnat den jobbigt stora husbilen! sa nu bor vi pa ett mysigt hotell med gym och allt! mycket bra! Det heter croydon house. Imorgon blir det shopping och museum besok!mamma gith ar annu sjuk och har feber, men gar pa alvedon sa att hon haller sej vaken. Igar var jag och dok och de ar de samsta dyk jag nagonsin gjort! eller de hade sakert varit bra om jag hade haft en ansvarstagande divemaster men de var han langt ifran! vi skulle dyka till 18m ungefar. allt var bra till vi kommer ner till ankaret som skulle sitta i botten men var 10 meter ovanfor botten. sa nar vi damp ner dar pa botten var vi nere pa 25 meter. och de var hur dalig sikt som helt kanske 1 meters sikt. Vi borjade simma och ganskla snart sa hade divemastern tappat bort mej eller simmat ifran mej och jag vart lamnad ensam pa 25 meter med dalig sikt. jag fick panik och forsokte tanka att jag skulle lugna ner mej och borjade forbereda mej pa ett eget sakerhets stopp och just nar jag tomt vasten och skulle borja paddla sa tar han fast meji armen och de kom som en chock och jag borjade grina och ville bara hem till mamma! sa de va hemskt. men man lar sej. jag hade ju klarat av ett egetsakerhets stopp men de va sa laskigt att vara sjalv pa 25 meter utan sikt! mar helt okey nu.Idag var vi och kakat pa en utomhusresturang med underbart god mat! sanne slog till med en exotisk fish and chips och vi andra tog skaldjur! kram pa er alla i kylan/sascha och resten

Presentation


Vill att livet går sakta.....

Translate

Omröstning

Vad gör du? Som kan påverka till att förbättra miljön?
 säger nej till en plastpåse för varje sak/klädesplagg när jag shoppar
 väljer tåg istället för flyg
 klagar till företag när förpackningarna är onödiga och stora
 åker kollektivt/cyklar
 undviker att köpa plastleksaker
 har egen kompost
 köper i första hand ekologiska produkter om det finns
 inga standby som är på i hemmet
 köper säsongsmat
 köper närproducerad mat
 har min egen tygpåse när jag handlar
 tror inte det har någon betydelse vad jag gör.
 annat!

Länkar

flag counter

free counters

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards