Alla inlägg under juni 2008

Av gisaja - 26 juni 2008 18:29

Det regnar och strålar, ombyte förnöjer. Köpenhamn håller fortfarande, trevliga möten och go öl. Vi har inte styrt upp några förväntningar så vad som helst får hända. kram från gith

Av gisaja - 26 juni 2008 00:16

Efter en supertrevlig kväll med goa arbetsvänner ska jag sova gott. Imorgon åker Jan o jag till köpenhamn.

Av gisaja - 20 juni 2008 23:25

Vi fortsatte midsommarfirandet med att åka ut till Hindersön och äta på Jopikgården. Det blev en fin kväll med gott sällskap. Krångliga vågor på Brändöfjärden gjorde att båtresorna var skumpiga både dit och hem.  Men vi tog det lungt. 

Av gisaja - 20 juni 2008 23:20

Vi blev bjudna på en supergo midsommarlunch av eva o ulf. Trots regn och kalla vindar så bet vi ihop och satt ute. Fick flytta lite bord och stolar när regnet kom. kaffe och sommartårtan tog vi inomhus. Gott, gott, gottigottgott.

Av gisaja - 17 juni 2008 21:18

Annica och jag åkte iväg en långhelg till Istanbul och det blev en himla kul resa. Vi såg många moskeer och palats. Maten och drycken var god. Hittade en del fina shoppingområden.Vi gick dit näsan pekade och njööööööt till 100 procent. Hoppas vi kan åka igen, någon gång.

Av gisaja - 17 juni 2008 21:15

Ingången till Haremet, det var mosaik överallt.

Av gisaja - 17 juni 2008 21:13

Det fanns mycket att välja på. Drinkar som såg ut som mjölk...

Jordgubbarna lyste fina där dom låg. 

Presentation


Vill att livet går sakta.....

Translate

Omröstning

Vad gör du? Som kan påverka till att förbättra miljön?
 säger nej till en plastpåse för varje sak/klädesplagg när jag shoppar
 väljer tåg istället för flyg
 klagar till företag när förpackningarna är onödiga och stora
 åker kollektivt/cyklar
 undviker att köpa plastleksaker
 har egen kompost
 köper i första hand ekologiska produkter om det finns
 inga standby som är på i hemmet
 köper säsongsmat
 köper närproducerad mat
 har min egen tygpåse när jag handlar
 tror inte det har någon betydelse vad jag gör.
 annat!

Länkar

flag counter

free counters

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards