Alla inlägg under april 2014

Av gisaja - 20 april 2014 13:53

Vilar benen på restaurangen. Kan inte sluta att se på fina utsikten! Lapporten är mäktig!

Av gisaja - 19 april 2014 07:06

Efter en lång dag i Gränsen med snö och blandad sikt. Fick vi på Abisko stf en helt fantastisk middag. Se menyn nedan. Kvällen avslutades med pingis och plump :-) Imorgon ska vi bestiga Nuolja :-)

Av gisaja - 17 april 2014 13:42

Idag tog vi en tur efter Abiskojokken. Solen visade sig och genast blev det lättare att åka. Med stighudar under mina skidor, kändes det tryggt och mindre halkigt. Sanne och Jan körde på med noll fäste, men desto mer glid.

Av gisaja - 16 april 2014 07:31

Gårdagen var lite för blåsigt. Vi tog oss till Norska gränsen, sen låg det drivor med snö, svårt att köra, ingen sikt! Vi stoppade en snabbis i Riksgränsen, sen smög vi tillbaka till stugan. Kvällen bjöd på 3 rätters i restaurangen, toppbetyg. Plump och hejknekt gjorde kvällen för oss :-) Imorgon hoppas vi på fin skidåkning i backen :-)

Av gisaja - 5 april 2014 11:48

I mål på Dundret runt! Bra jobbat:-)

Av gisaja - 5 april 2014 07:47

Mina hjältar idag som ska åka minst
3 mil. Sascha sluter upp med detta gänget snart:-) Min support blir vid frukostbordet, där mina tankar blir att kanske jag ska åka nästa år....

Av gisaja - 2 april 2014 16:58

LYXX fick vårstäda på mig idag! Blev supernöjd:-)

Presentation


Vill att livet går sakta.....

Translate

Omröstning

Vad gör du? Som kan påverka till att förbättra miljön?
 säger nej till en plastpåse för varje sak/klädesplagg när jag shoppar
 väljer tåg istället för flyg
 klagar till företag när förpackningarna är onödiga och stora
 åker kollektivt/cyklar
 undviker att köpa plastleksaker
 har egen kompost
 köper i första hand ekologiska produkter om det finns
 inga standby som är på i hemmet
 köper säsongsmat
 köper närproducerad mat
 har min egen tygpåse när jag handlar
 tror inte det har någon betydelse vad jag gör.
 annat!

Länkar

flag counter

free counters

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Senaste inläggen

Tidigare år

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards