Alla inlägg den 24 juli 2017

BOX

Av gisaja - 24 juli 2017 12:15

Vi hade tur med allt här.

Fåren kom och följde oss till destilleriet.

Hann precis att få en god middag på kvällen.

Dagen efter gick vi på visning.

Oj, så många fat med whisky.

På bilden nedanför är råsprit ca 70 %,  som vi fick provsmaka. Godast var den icke rökiga spriten, lite citrustoner, gjord på svensk malt. 

Det går det att beställa ett fat och få sitt namn på.

Av gisaja - 24 juli 2017 10:02

Samma väg tillbaka på Ångermanälven. Det blev kryss igen och jag tappa lite lust på att segling. Känner för att slippa frysa ett tag. Pelle vinterjacka fick vara på ett tag även idag.
I hamnen kom Mats och hämtade oss och vi fick lyxtillvaro hemma hos Cecilia och Mats.

Vi lämnar BOX

Under Högakustenbron

Bastubad 

Presentation


Vill att livet går sakta.....

Translate

Omröstning

Vad gör du? Som kan påverka till att förbättra miljön?
 säger nej till en plastpåse för varje sak/klädesplagg när jag shoppar
 väljer tåg istället för flyg
 klagar till företag när förpackningarna är onödiga och stora
 åker kollektivt/cyklar
 undviker att köpa plastleksaker
 har egen kompost
 köper i första hand ekologiska produkter om det finns
 inga standby som är på i hemmet
 köper säsongsmat
 köper närproducerad mat
 har min egen tygpåse när jag handlar
 tror inte det har någon betydelse vad jag gör.
 annat!

Länkar

flag counter

free counters

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Besöksstatistik

Arkiv

Senaste inläggen

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards